Movienight med brosh!

Igår var jag på Fast 5 med brollie. Den femte fast & furious-filmen.
Det var jag och ca 3 andra tjejer i salongen sen var resten killar.
Filmen var fylld med balla bilar, massa action och Vin Diesel! :)
Jag gillar verkligen Vin Diesel. Det tuffaste av dem alla!!!
Detta var en mkt bra film, om man gillar sånna hära killfilmen som jag.
Det känndes som ett alldeles utomordentligt slut på alla filmerna men
eftersom jag tappade bort min väska i mörkret så fick vi vara kvar o
leta efter den när alla gick från salongen. Vi letade o letade och när vi
väl hittade den så hade hela eftertexten rullar förbi och efter den så
kom så klart en efter-snutt på filmen, så det kommer definitivt komma
fler filmer med tanke på vad den visade. TYPISKT!
Jag som tycker om bra slut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0