En härligt lördag..

Igår var det dags för Jennys möhippa.
Helt ovetandes rövades hon bort från jobbet och jag var
den person som ställde upp o jobbade åt henne. Helt okej för mig. :)
På kvällen sågs vi på Babbel och åt de bästa tapasen i stan!
Därefter begav vi oss till Franks. (Sportbaren i stan, där det alltid är mestadels killar.)
Eftersom det har en hel massa tvapparater där tänkte vi att man kanske
kunde få se på eurovion på åtminstonde en tv.
Och så klart fick vi det! :D Och när det var dags för Eric Saade så stängde de av
rockmusiken och slog på Eurovision!
Fy satan va bra han var! Vilka ögon! Vilken kille!
Kvällen var mycket bra!
Nu ska jag idag njuta av min enda lediga dag denna veckan!
Alldeles på egen hand och det ska bli så himla skönt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0