Fuck off, nu kör vi!

Ikväll spelar Petter på torget och jag taggar till de bästa låtarna.
Petter är min gud! Han är ballast av de alla.
Hoppas solen håller sig framme en tag till. :)
Dagen har spenderats på diverse bilhallar.
Jag är så himla trött på detta bil letandet nu så jag vill bara
kräkas så fort jag ser en bilhall!
Tyvärr så är det nödvändigt ont eftersom vi behöver en större bil.
Dagarna som gått har jag gått in i semester-mode, jag tar dagen som den kommer.
Åker in o lunchar på stan, sover middag (vilken lyx det är förövrigt!!),läser, långa promenader
i skogen, hallonplockning. Japp..livet är bra underbart just nu.
Imorgon beger jag mig hemåt till Töreboda igen. Ska hinna med en dejt med SL när hon är i "stan".
Mkt viktigt.


Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0