Trettondagsafton.

Trettondagsafton. Jag startar dagen med att kämpa mig upp ur säger.
Träningsvärken from hell! Yepp, igår hade jag träningspremiär för iår.
Beach 2011, jag ska vara fit som aldrig förr! (Tror jag sa samma sak förra året men jag vet inte...)
Iallafall, sen beger jag mig till min lilla tant och där kör jag och en annan assisten storstäd.
Efter detta tänkte jag bota min träningvärk med en tur på bandet.
Funkade inte lika bra som jag tänkt mig för nu ligger jag deckad i soffa och
känner mig som en 75 åring i kroppen.
Japp, jag har en härlig trettondagsafton! På riktigt faktiskt.
Nu ska jag försöka att få till en kycklingmiddag, har ingen inspiration men jag ska
gör mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0