Sovmorgon

Hur skönt är det inte med sovmorgon?
Kanske inte när man som Andreas idag vaknar 8.40
och skulle varit på jobbet för 40 minuter sen.
Men va då, han fick ju ändå sova i nästan 2h extra?!
Jag vaknade iallafall utvilad, sluppit den nedrans väckarklockan som
brukar ringa 6.50 varje morgon!

Idag känns som en bra dag.
Idag ska jag till gymmet och prova ett nytt pass. Bodycross.
Detta ska bli mycket intressant! :)

Helgen som gick var helt insane.
På fredagen jobbade jag på ur&penn och därefter
åkte jag hem till min tant sedan kom Andreas och
hämtade mig vid 19. Därefter begav vi oss mot Gbg.
Avskedsfest för Daniel och Jenny.
Mycket trevligt men det blev ganska sent innan vi kom hem.
Klockan 11 på lördagen åkte vi hem mot Töreboda.
Lunchade hemma hos mamsi o papsi. Och på kvällen åkte jag in till Lena
för att fira hennes 26års-dag! (FY sjutton, fyller jag verkligen 26 i år?!!)
Jättetrevligt och mysigt. Gud vad jag saknar mina vänner!
Kom även hem ganska sent på lördagnatt.
Söndagmorgon så hade mamsi kokat risgrynsgröt till mig. Så mysigt att vara hemmahemma.
Efter lunch begav vi oss hemåt igen och Andreas släppte av mig vid
parkhallen så jag fick bugga av mig lite och därefter kom han och hämtade
upp mig och brollie.

Utvilade efter denna helgen?! Svar nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0