Filmkväll

Det är lördagkväll och jag är helt färdig efter en 6-dagars vecka.
I morgon ska jag banne mig sova till tio!
Ikväll ska jag och hjärtat ha filmkväll. Jag har bakat kladdkaka och
sitter nu o väntar på att han ska komma hem med film och candy! :)
Gud vad skönt med en hemmakväll. Det behöver jag verkligen.
I morgon ska jag ha en må-bra-dag. Nyttig mat och en tur till gymmet.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen, jag MÅSTE verkligen ta
tag i träningen på allvar!!
Jag fick världes bästa present av Lisen på jobbet också. En träningskalender!
Gud vilken bra grej! Så nu finns det ju inga ursäkter. Allt ska dokumenteras! :)
Men det är från i morgon. Ikväll ska det frossas.

Kommentarer
Postat av: Niklasiqra

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2012-01-17 @ 07:08:50
URL: http://niklasiqra.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0