Dag 7: Mina fina vänner ♥

Det här är det mest svåra att skriva om för jag har så underbara människor
som omger mig och jag är så oerhört tacksam och lyckligt lottad.

Det här är ingen rangordning.




Ida och Malin, några av de vänner jag har haft längst.

Ida. Gud vad jag beundrar henne! Hon fick sitt första barn
när hon var 17 eller var det 18?! Iallafall, hon har nu tre stycken
underbara småttingar och hon gör ett strålande jobb men att fixa allt.
Hon är alltid så glad och sprallig och man blir så glad av att umgås med henne.

Malin. Vi har vuxit upp tillsammans. Vi har bott grannar under större
delen av vår uppväxt. Vi kan prata om allt med varann.
Hon ställer alltid upp och det är något. Som när jag och A fick motorstopp
efter en shoppingtur i Skövde. SÅ jag ringer Malin och frågar om hon
har möjlighet att komma och hjälpa oss. Det gör hon och hon är på plats på 5 min!!!
Det här är en tjej som annars tar GANSKA så lång tid på sig.
Säger vi en tid så är hon klar två timmar senare. Men det är bara så det är.
Är man vän med Malin så är det bara att acceptera och det gör man!

Det här vara mina två partners in crime under uppväxten och vår underbara fjortis-tid!
De tre musketörerna. :) Åh vad jag älskar dom!

Sen har vi Elin som hängt med oss under hela tiden med men
henne har jag inget kort på. Elin bor i Norge nu vilket är synd. Vi ses nästa aldrig
men så fort vi ses så är allt som vanligt. Vi beöver inte prata
varje dag för att behålla varann. Hon är så enomt snäll och rolig.
Så synd att vi inte kan ses mer.


Malin, Jonna och Lena

Jonna. Vi var bästisar under våra yngre år. Vi gick på ridskolan tillsammans
och vi gick på dansskolan tillsammans och vi gick på disco tillsammas.
Hon är så oerhört snäll och rolig och genomgod.
Min fina fina vän som betytt så otroligt mycket för mig!

Lena. Underbara Lena. Gud va hon är rolig och alldeles underbar.
Lena har alltid varit den modiga vännen som fått mig att våga.
Som den gången som min pappa kommer ut till ladugården då jag och
Lena är i full gång och försöker rida på kossorna. Han blev inte lika
imponerad och ganska så arg. Undergymnasietiden hade vi ganska
så kämpigt båda två av olika anledningar så vi ringde varann flera gånger i veckan
för terapisessions och peppsamtal och det var alldeles underbar!



Anna. Detta är min syster jag aldrig haft. Vi har bott tillsammans i Skara
under en tid. Anna är Malins lillasyster. Så vi är som sagt uppväxta tillsammans.
Hon är så jäkla underbar. Gud va roligt vi haft det i våra dagar. Älskade lilla Anna.




Madde. Den här tjejen är helt fantastisk. Mina nyfunna vän.
Efter mitt dansår i Varberg så hittade vi varann.
Hon har ett så stort hjärta och vi har så jäkla roligt ihop!
Dansar och sjunger så sjukt bra! Jag beundrar henne.
Hon bor i Oslo och det är så synd att det går så långt emellan vi ses!



Sara-Lisa. Hon är så otroligt snäll, man kan säga allt till henne.
Alltid förstående och helt underbar.
Hon är så himla roligt och förtjänar det bästa. Bästa Sara-Lisa!

Gud listan bara växer och växer.

Sen har jag stjärnorna som lyser upp min vardag.
Vi har träffast genom jobbet.
Ninnie, Pernilla, Olivia, Jenny, Örs och Christian.
De här människorna är helt obeskrivligt underbara.






(Jenny hittade jag inte på något kort eftersom hon har något emot kameror!
Eller jag hittade bara ryggtavlor av henne! Helt hopplös.)

Jag vet att jag inte fått med alla.
Gud vad svårt detta var!
Lovisa och Sofia, mina finfina vänner. ♥
Hinner aldrig ses men de finns i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0