Dag 3: Mina föräldrar ♥

Mina fina föräldrar.
Hur ska jag nånsin kunna beskriva dom.
Min mamma heter Elisabeth och min pappa heter Ulf.
Mamma jobbar som lärare och har gjort det så länge jag vet och
pappa har varit bonde.

Min mamma har det största hjärta som finns. Hon är helt otrolig.
Den snällaste och mest generösa person.
Jag är en riktig mamma-gris, det har blivit bättre med tiden men
för några år sedan var jag tvungen att prata med henne varje dag.
Numera hörs vi kanske varannan bara. :)

Min lilla pappa. Så snäll och go. Jag önskar honom allt gott.
Jag önskar så att han slapp bli gammal och kunde vara pigg
o kry för alltid. Min pappa kan alltid få mig att le. Han är bäst.
När jag var yngre var jag alltid med honom på gården och
jag älskade det.

Det finns så mycket att berätta om de finaste människorna
i mitt liv men detta får räcka. Jag älskar dom så! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0