Dag 2: Min första kärlek.

Jiiiises, den var svår.
Jag har inte en aning om vad jag ska svara på denna.

Som yngre hade jag ett par olyckliga crushs men det var sådana
som gick över efter två veckor.

Jag har alltid varit lite rädd av mig och haft väldigt svårt att lite på människor.
Detta har gjort att jag inte haft ngt riktigt seriöst förhållande
förän jag träffade Andreas.
Den första kille som vägrade ge sig trots mina försök att
verka ointresserad. En eloge till honom. :) Han fick kämpa tills
jag slutligen inte kunde komma på någon mer orsak till varför jag
inte skulle ge det en chans. Och se så bra det gick.
Så han är min första riktigt stora kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0