Dag 1: Jag...

Jag heter Maria Elizabeth Fredriksson. Mitt mellannamn har jag efter min mamma men en
felstavning när mitt pass skulle utfärdas i Chile gjorde att det blev ett z istället för ett s.
Det är så det ligger till med det.
Jag är 25 år, och nu är min åldersnoja på intåg igen. Jag är född i Chile men adopterades
när jag vara knappt tre månader gammal.
Uppvuxen utanför Töreboda på en bondgård då min papsi varit bonde under många år.
Bonnatös i själen. Mycket stolt över detta.
Som liten var jag en blyg tjej men en enomt stark vilja. Detta är konstigt nog den
beskrivningen min mamma o pappa fick av min när de väntade mig som en tre månaders
bebsi "Mycket snäll men väldigt envis".
När jag inte fick som jag ville så slängde jag mig ner och skrek tills
jag fick min vilja igenom eller tills mamma kom på något att muta mig med.
Hemskt, jag vet!!! Nu är jag däremot snäll som en ängel. :)

Jag har en lillebror som är den bäste i världen. Jag skulle kunna göra vad som helst för honom.

Jag jobbar som säljare på Ur&Penn här i Borås och några timmar iveckan jobbar jag som personlig
assistent åt en dam. Jag trivs mycket bra med mina jobb.
Jag bor här med min sambo Andreas i en lägenhet jag älskar.
På fritiden slavar jag på gymmet och dansar. Träningen och dansen är som en drog för mig.
Mitt egna lyckopiller.

Gud va mycket text det blev. Undrar om någon orkar läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0