These days...

Vilken underbar helg jag har haft det.
Den innehöll dans i massor, tjejmiddag med massa
skratt och intressanta samtalsämnen i Viskafors och
bilspan.

I söndags kom mamsi o papsi hit. Det var så härligt att
ha dom här även om det bara var för några timmar.
De kom ner med möblerna vi fått omklädda.

Igår var jag uppe med tuppen för att besöka min
tandläkare. Fick hjälp så på 20 min och 500kr senare
var jag smärtfri. Fast den där jäkla tanden får sitta ett tag till.
Väl spenderade pengar. Nja.
Efter jobbet gick jag till gymmet och tog en tur på bandet.
Därefter var jag på fotbollspremiär.
Var himla roligt men lite kallt.
Vi hade iallafall de bästa platserna.
Det var inga problem att spana in spelarna. :)
Och matchen avslutades med vinst till Elfsborg.
Mycket bra måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0