Onsdag.

Nu ska jag starta dagen. Jag har ätit frukost bestående av
macka (vad är det som händer?!), ägg och en kopp te.
Jag brukar aldrig äta macka på morgonen.
Borta med vinden är mina nyttiga morgon-smoothies.
Jag har ingen ork längre. Men jag kokade ägg idag. Big step forward.
Efter imorgon kan det bara bli bättre.

I förrgår nådde jag botten kan man säga.
Jag kollapsade i soffan när jag kom hem och blev kvar där hela kvällen.
Det som utlöste det hela var det som hänt den 7-åriga lilla flickan.
Alva. Hon trillade av hästen i söndags och blev trampade.
Det gick inte att rädda henne. Denna lilla tjej har jag haft i dans.
Hon var söt. Det som hände är inte rättvist!
Det är för mycket död nu!

Ikväll ska jag åka hem till Töreboda för att gå på begravning imorgon.
Hela min kropp skriker att jag inte vill. Men jag ska.
Jag ska finnas där för min fina Lena som måste begrava sin pappa.
Fy. Jag börjar gråta vid bara tanken.
Men efter imorgon kan det bara bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0