Min helg

Vilken härlig helg jag har haft.
Även om jag jobbat mycket så har den varit bra.
Det enda önskemålet jag hade inför helgen var
att det skulle vara glad och skön.
Ifredags jobbade jag hela dagen och därefter tog
bussen till min lilla dam.
Jag fixade lite mat och vi snicksnackade ett tag.
Sen så skyndade jag mig hem för att hinna se Idol.
Väl hemma blev jag bannlyst från köken och fick sitta
o se på Idol när hjärtat fixade i köket.
Det blev en mycket bra kväll.

På lördagen jobbade jag med Olivia. Så roligt vi hade det.
Hon är som ett litet lyckopiller. Man skrattar så mycket
tillsammans och åt henne! :)
Sen kom Örs förbi jobbet och hängde lagom till jag slutade.
Snäll som han är skjutsade han hem mig.
Först var vi tvugna att åka förbi Maxi och köpa mjöl.
4 paket för 20 kr!! Vilket klipp vi gjorde åt hans mor! :)

På kvällen lagade jag och Andreas 3 rätters.
Jag fick äran att fixa förrätten!
Jag lagade ungsgratinerad Chevré med baconinlindade dadlar.
Till huvudrätt åt vi Oxfilé med potatisgratäng o harrisar.
Och till efterrätt gjort A tiramisu med choklad och hallon.

I går körde vi en storstädning av lägenheten.
Och igår kväll buggade jag och min brollie.
Guuuud vilket bra avslut på helgen. Så sjukt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0