Första advent. Nu är det mindre än en måna...

img_0881 (MMS)

Första advent. Nu är det mindre än en månad kvar till jul, gud så underbart. Jag ÄLSKAR julen! Och denna julen blir jag lite extra ledig! Soo wonderful! Det har jag förtjänat.  Förra året hade jag bara en hel dag hemma hos mamsi o papsi! Igår så var jag ute o buggade med Brollie o A! Vi var på Scotts. Så grymt roligt så det går inte beskriva! Kalla mig tönt om ni vill men jag älskar det! Fart o fläkt som jag gillar. :)   Jag ska även tala om att det är ganska tråkigt att jobba på en söndag. Jag har hört att söndag är vilodag. Är det inte så?!  Men snart får jag gå hem! Ska bli så himla skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0