Begravning

I dag var dagen då min älskade vän fick begrava sin pappa.
Fy vad hemskt det var. Att se sin vän så otroligt ledsen och
förkrossad är helt ofattbart jobbigt. Man är helt maktlös.

Det känns lättare allting nu och jag önskar så att min vän hade
kännt på samma sätt men det kommer ta tid för henne.
Åh jag vill att allt ska vara bra igen!

Jag är så himla tacksam för att fina Jonna var med idag.
Hon är så underbar. Utan henne hade det varit ännu jobbigare.
Allt är lättare när man är två.

Begravningen var så himla fin.
Denna vackra låt sjöngs.



Nu är jag tillbaka i Borås. Jag ska jobba de två sista dagarna
denna veckan sen så får jag helg.
Imorgon kör jag heldag på U&P och därefter åker jag hem till
min lilla tant och ska jobba kvällen. Kommer bli bra!

I helgen ska jag ta det lugnt och fokusera på glada ting.
Hoppas det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0