Vilken bra vecka det varit!

I måndags hade jag min söta vän Sara-Lisa på besök. Hon har bestämt sig för att bli vuxen o flytta hem, eller ja det blir Köpenhamn men det är så mycket bättre att ha henne där är i Thailand!! :)
På tisdagen jobbade jag och på kvällen var det salsanight som alltid på tisdagar! Det är så himla roligt med salsa! Så har du inte prova det, gör det omedelbart!!
Denna vecka va min 2a hälsovecka! Och det har gått mkt bra, enligt mig! Jag har ätit bra, tränat alla dagarna utom måndag! Och har även tagit en tur i spåret!

Och jag höll på att glömma det viktigaste som hänt under hela veckan!!
Jag och andreas har fått vårat barn! Vårt alldeles egna fadder barn! En lite pojke på nio år från Kambodja!
Detta är mycket stort gott folk!!
Jag rekommenderar ALLA att skaffa sig ett fadderbarn.
Tänk att den där lunchen du slänger pengar på istället för att ta med dig lunchlåda eller de där extra drinkarna som egentligen inte är så nödvändiga kan faktiskt hjälpa till att ge ett och flera barn rent dricksvatten!
Det är någonting jag tror och vet att de flesta har råd med. 200kr i månaden, det är inte mycket pengar.
Vi skaffade vårt genom Barnfonden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0