Sommar och sol

Vilken underbar helg det har varit! Efter två dagar med konstant regnande kom till slut solen!
Igår jobbade jag tre timmar sen så anordnade Andreas grill och fotboll nere vid Kransmossen.
Solen strålade och det var helt underbart! Vi grillade korv, drack rosé och spelade kubb!
Så nu känns det verkligen att sommaren är här!
Idag var vi och åt brunch på Ellagården! Det kan jag varmt rekomendera!
Åt så jag trodde jag skulle spricka på riktigt! Och på det efterrätt! Jag rullade därifrån med min laktosmage! :)
Härlig dag! Nu har vi storstädat balkongen och slängt skräp så nu tror jag bestämt att vi förtjänar lite mys i soffan till en film! Japp så får det bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0