Mot Osloooo!

Nu har jag tagit långhelg! Så nu beger jag mig till mina fina vän Madeleine! Vi ska ha tjej/eurovision helg!
Katastrof att Sverige inte gick vidare, vad hände där liksom?! Fel låt vann från första början säger jag!!
Ikväll ska vi på Eurovision-genrepet..tråkigt att inte ha en svensk med men vad gör man?
Kommer bli en bra kväll ändå!
Håller på o packar om min väska nu, kom fram tlll 4 par skor kanske är lite mycket för en helg.
SÅ nu har jag plockat bort ett par! :) Har 4 st klännigar också, är det med för mycket? Inte vet jag!
Jag är sämst på att packa! Jag packar alltid för mycket onödigheter men ändå står jag utan lämpliga kläder att ha på mig! Alltid! Men nu hoppas jag att jag står mig i helgen iallafall!
Sååå...nu tar jag semester!! Norway here I come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0