Snälla låt mig sova!

Jag tål inte koffein. Jag blir som en jäkla duracellkanin av det. Detta är helt vansinnigt.
Jag dricker aldrig kaffe och aldrig svart te.
Jag dricker endast vitt och grönt te för jag vet att jag inte kan sova om på svart te.

Jag hade ju träningspremiär idag efter mitt semester uppehåll, som för övrigt är helt livsfarligt att ha, och jag tog ut mig till den grad att benen och armarna skakade, jag hade blodsmak i munnen och hela jag var sjöblöt och mitt ansikte skulle kunna liknas med en tomat. Herre jesus vad nära döden jag var.
Jag startade upp med en powerwalk på bandet därefter drog jag en genomkörare av armar, axlar, rygg och mage.
Därefter gick jag ett x-bikepass på 45 min. Mycket bra idé trodde jag att det skulle va. Ni anar inte hur fel jag hade.
När jag kommer ner från salen var inte spyan långtifrån. FY säger jag bara.
Jag har hört att man ska starta upp lugnt med träning efter ett uppehåll.
Men eftersom jag inte har lärt mig det än så försöker jag istället att ta igen tre veckors missad träning. Gud så dumt.
Efter träningen så svepte jag en energi/burn dricka. Det stod på att det var mycket koffein i så jag drack inte upp hela.
Det här var 7 timmar sen nu och jag sitter fortfarande här pigg som en mört.
Hur lång tid ska det ta innan jag kan få mig lite sömn. Åh vad jag vill sova nu! John Blund, jag är så redo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0