Oslo.

Oslo är bäst. Lika så min underbara Madde. Jag hade de bästa dagarna jag haft på länge.
I måndags bjöd Madde på italiensk pizza och vin för att fira min födelsedag.
Och i tisdags va vi ute på sightseeing och solade och badade och var mycket
kulturella. Vi såg massa spännande saker.
På kvällen var vi på torget och såg något band som spelade och
drack lite vin efter det kännde vi att VAD SJUTTON vad gör vi?!
Dansa på en tisdag?! YES! Funkade alldeles utmärkt! :)
Bugga i ett studentrum, naaaae inte lika bra! Särskilt in när vakten slår av strömmen mitt i buggen!
Vem gör så?! I Sverige kör vi på kommunikation. Det gör dom inte i Norge. Lite högljutt? Då tar dom strömmen!
Madde körde bästa partytricket av dom alla den kvällen. Det gick ut på att slå sönder så många
glas som möjligt på så kort tid som möjligt! Om hon lyckades?! Skulle man kunna säga!
Hon förbluffade oss alla!! :) Vilken bra kväll!!!













Kommentarer
Postat av: Madde

Ja rackarns det gick många glas den kvällen asså;) fina bilder du har lagt ut, det var helt sjukt bra dagar vi hade gumman! <3

2010-08-27 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0