Monday morning...

Jag går hårt ut denna veckan. Gjort 5 km i spåret precis och i eftermiddag ska jag dansa och köra ett Core-pass.
NU är det nedräkning inför Kretsloppet!! 18 dagar kvar!!! Jag ska klara milen!!
Nooo more junkfood eller godis och ingen alkohol. Time for HÄLSOMÅNAD!

I helgen bjöd bostadsföreningen på Kräftskiva inne på gården. Det var sååå gott. Det bjöds på havskräftor, vanliga kräftor, räkor och musslor. Mycket uppskattat.

En sak har jag funderat på. Varför blir alltid 40+arna så j-a packade?!
Det är så pinsamt och jag skäms för deras skull. Det är liksom inte okej att KOMMA dängfulla till en kräftskiva eller vilken fest det än må varan. Och när det finns barn med på plats så kan man väl behärska sig lite. FY sånt gör mig illamående.

Helgen fick ett mycket bra avslut med buggkväll i parkhallen med Andreas, Brollie och Olivia.
Det är vår nya grej det här med bugg. Jag säger det igen, alla borde kunna bugga. Bugg tillhör allmänbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0