Jag skulle kunna kalla mig trött.

Första dagen efter semestern avklarad. Det känns både i kroppen och knoppen.
Vilken dag. Det finns så otroligt korkade folk. Människor är överlag väldigt dumma,
lat och allmänt korkade. Jag har inte mycket till övers för sånt folk just nu.
Jag gillar verkligen mitt jobb men det skulle vara ännu bättre utan dessa dumma människorna.
Helgen som gick var jättebra. Ganska lugn, det behövde jag efter semester och allt farande jag har gjort.
I fredags var jag o A på bio. Vi såg Inception, som jag gillade väldigt mycket. Speciell och unik. 
Och i lördags var vi nere på stan och drog en bowling och biljard. Och för första gången fick jag över 100 poäng i bowling. Vad hände där liksom?! Jag som är sämst på bowling.
Köpenhamn var jättebra. Var hos min vän Sara-Lisa. Hon är underbar. Vi var ute och drack drinkar en kväll, 30kr för en drink. Vad tycker vi om det? Taget. Sen vandrade vi runt i stan. Vi luncha i Nyhamn och gick runt i Christiania.
Väldigt bra semester.
Nu är det jobb som gäller, ända fram till jul. Känns si så där. Men det kommer bli bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0