Fantastiska fredag!!

Jag är ledig idag! Shit vad skönt! Och jag lyxade till det med att sova en kvart extra i morses, det ni!
Det är konstigt att vara ledig en fredag eftersom jag alltid jobbar heldagar då i vanliga fall.
Idag ska jag till frissan som ska få sätta saxen i mitt barr och lägga i färg.
Jag har bokat tid på en ny salong och jag är livrädd.
Men eftersom jag blev missnöjd sist gång jag var hos min vanliga frisör så har jag nu bytt igen.
Det är så ja gör, jag går hos en frisör tills jag blir missnöjd då byter jag.
Gud jag har avverkat fyra stycken som inte kunna behaga mina önskemål. Det är jobbigt.
Jag vill ha en som jag kan känna mig trygg hos och som förstår hur jag vill ha det. Är det så mycket begärt?

Jag måste även boka tid för att fixa nya brills, det gillar jag inte. Jag råkade göra sönder mina förra helgen.
Eftersom jag är halvblind och jag gärna tar av mig linserna på kvällen är det gaaaanska svårt att klara sig.
Så det är också en grej jag måste ta i tu med idag. Fixar-fredag! :)

I morgon ska jag o A på kräftskiva på vår innergård! Föreningen bjuder. Det tackar vi för!
Ska förhoppningsvis bli mycket trevligt.

Nä nu får jag ta och röja upp här lite. Nästa helg ska jag bjuda på Cocktailparty för mina fantastiska kollegor!
Då måste allt vara på topp. Funkar inte riktigt att ha drinkmingel med partystassen på när det ligger dammråttor i hörnen. Jag vill fortfarande förneka att semestern faktiskt är slut. Det är bara o komma tillbaka till verkligheten och börja ta tag i vardagssysslorna. Städa, diska, tvätta o laga mat. Åh jag vill inte!!!
Före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0